
פברואר 23, 2025
'לריסה גולקו'
דיני עבודה, מאמרים
0 Comments
קליטת עובד חדש.
בתור מעסיק, קליטת עובד חדש מצריכה עמידה בדרישות דיני העבודה, שמבטיחות לא רק את זכויות העובד אלא גם את חוקיות העסקה.
עליך לוודא שתהליך הקליטה נעשה בצורה מסודרת ושקופה, תוך הכרה בזכויות העובד והחובות שלך כמעסיק. קליטה נכונה תסייע לך להימנע מקנסות וליצור מערכת יחסים מבוססת אמון עם העובד מההתחלה.
אז מה בעצם צריך בתחילת העסקה:
• טופס 101
• צילום ת.ז. + ספח
• הודעה על תנאי עבודה או הסכם עבודה אישי
• אישור תושב (במידה ומתגורר ביישוב מזכה)
• חייל משחורר – תעודת שחרור או סיום שירות
• עולה חדש (יש לצרף תעודת עולה)
• תיאום מס (במידה ולעובד יש מספר מקומות עבודה)
• תצהיר עם פרטי ביטוח פנסיוני
• טופס רישום שעות עבודה
משרדנו מתמחה בליווי חשבונאי ועסקי של עסקים קטנים ובינוניים, עצמאים, חברות, תאגידים ומוסדות ללא כוונות רווח, ומעניק ללקוחותיו שירותי הנהלת חשבונות וייעוץ מס.
שעות פעילות של משרדינו:
ימים א'-ה' 9:00-16:00
ימי ג' 9:00-14:00
ימי ו' סגור
רח' בן צבי 10,
מגדל הרכבת
באר-שבע
0 comments
Leave a comment
Want to express your opinion?
Leave a reply!